ASKAL
אודות
שרותים
צריבה וסימון בלייזר
חריתה אומנותית
טכנולוגיה
לקוחות
גלרייה
צור קשר
ENGLISH
 
 
 
askal | אסקל - אודות
 

חריתה מתקדמת על כל משטח שניתן להעלות על הדעת

חב' יעקב אסקל חריתה אומנותית בע"מ נוסדה בשנת 1968. יעקב אסקל הינו עסק משפחתי כבר שלושה דורות, המוביל בתחום חריתה אומנותית,חריתה תעשייתית,הטבעה,חותמות,סימון בלייזר,צריבה בלייזר,גלופות,אלקטרודות ועוד. מייסד החברה, יעקב אסקל, חלוץ בתחום החריתה המודרנית.href="http://www.askal.co.il/technologies.asp?id=56">אלקטרודה תעשייתית הפך את סדנת החריתה המסורתית שלו, שמקורה בגרמניה, למפעל מתקדם, עם הציוד והתוכנה העדכניים ביותר. במקביל הקים בית תוכנה לפתרונות תיב"מ אומנותיים, כדי לשפר את החריתה היצירתית ואת העיצוב התעשייתי.

כיום מציעה חברת אסקל שירותי חריתה מתקדמים על כל משטח. הידע וההבנה של החברה בשיטות ובתהליכים של ייצור תבניות להזרקה, אלקטרוארוזיה ותהליכי הזרקה מתקדמים, יוצר רמת מומחיות חסרת תקדים בתחום החריתה העדינה. חב' אסקל פועלת לשביעות רצון לקוחותיה ואף מעל ומעבר לציפיותיהם, באמצעות הקפדה על מחויבות בלתי-מתפשרת לאיכות ולסטנדרטים גבוהים. על מנת לעמוד בדרישות ההולכות וגוברות של הלקוחות, החברה הוסמכה באחרונה לתקן ISO 9002 (דף הצהרת האיכות).

חב' אסקל מצוידת במכונות לייזר YAG, CO2, וכן במכונות CNC החדישות ביותר, וביכולתה לתת מענה לכל הדרישות בתחום החריתה. מערכות החריתה והתוכנות מסוגלות לחרות, לסמן, לצרוב או לכתוב כמעט על כל משטח של מתכת, פלסטיק או עץ, וגם על חומרים רבים אחרים, בפורמטים רב-ממדיים.

שירותי חב' אסקל כוללים מגוון רחב של שיטות חריתה תעשייתית על חומרים שונים, מאלומיניום עד טיטניום, תוך שימוש בשיטות מתקדמות וסימון בלייזר, בין היתר, שירותי צריבה לציוד רפואי ותעשייתי, וכן חריתה על פלדה מחוסמת באמצעות קרני לייזר.
החברה עובדת עם רשימה נבחרת של לקוחות בלתי-מתפשרים, החל בחברות הי-טק בינלאומיות כגוןApplied Materials, Checkpoint, HP ,; חברות תעשייה כגון מולטי-לוק, רימוני, לב מבלטים,ארל תבניות,סלקום,ברן טכנולוגיות; חברות טכנולוגיה רפואית – Luminis, Opsudent, TAG; וכן מעצבים תעשייתיים כגון 'הצורפים' ו'האחים חדד'.

אמנם, רבים מלקוחותיה של אסקל הם חברות בינלאומיות, אך אסקל נשארת חברה קטנה אשר גאה להציע מוצרים מקצועיים באיכות גבוהה ושירות אישי, שחברות גדולות יותר אינן מסוגלות להציע.

 
חזרה לראש הדף
 
דף הבית | אודות | שרותים | לייזר | חריתה | טכנולוגיה | צור קשר | ENGLISH